Thursday, August 25, 2011

[Gambar] Wanita Impikan Rekod "Perempuan Tergemuk Didunia"



Suzanne Eman (32), seorang ibu kepada dua orang anak lelaki yang berasal dari Arizona, Amerika Syarikat yang kini berat badannya mencecah 330 kilogram,

Walaupun dah seberat itu,dia masih berniat untuk menambahkan lagi berat badannya agar dirinya dapat memecahkan rekod menjadi wanita paling gemuk di dunia.

Dia ingin sekali dapat mencapai berat hingga 1000 kilogram, kerana pemegang rekod sebelumnya seberat 730 kilogram. Agar cita-citanya ini tercapai, setiap hari Susanne mengambil lebih dari 20.000 kalori.

Suzanne menjadi terobsesi menjadi wanita paling gemuk di dunia, setelah dia sering kali gagal menurunkan berat badan.

Susanne Eman dari Arizona mempunyai matlamat yang sangat beberapa orang lain di muka planet ini mungkin boleh dikaitkan dengan: dia mahu menjadi wanita paling gemuk di dunia, dan dalam proses itu, membuktikan bahawa menjadi lemak "OK," kata beliau.

Eman menganggarkan dia sudah lebih berat daripada Donna Simpson, yang merupakan pemegang rekod bagi wanita yang paling berat untuk melahirkan anak, yang juga kini sedang makan gemuk dan menjadi wanita yang paling gemuk di dunia.

Eman berat sekarang 52 batu (kira-kira £ 730) dan dia berhasrat untuk mencapai 57 batu (kira-kira 800 paun) menjelang akhir tahun. Sekali di sana, beliau hanya akan separuh jalan untuk memenangi gelaran, Mail harian mata.

Apa yang cukup pelik, wanita itu percaya dia boleh melakukan ini manakala baki yang sihat - dan beliau menegaskan bahawa, sekarang, walaupun pada hakikatnya dia tidak boleh bergerak dengan sendiri, dia sihat sebagai lembu dan mendapat cek-up untuk memastikan dia menginap cara itu.

"Saya senang untuk mengetahui jika ia kemanusiaan mungkin untuk mencapai satu tan. Pemegang rekod-rekod sebelumnya adalah £ 1600 (115 batu), jadi saya perlu sekurang-kurangnya apa. Pada kadar pertumbuhan semasa saya, saya perlu 115 batu oleh umur 41 atau 42, "katanya.

Mendapat berat badan yang banyak ini sengaja dari awal, sebaik sahaja dia sedar dia hendak hilang pertempuran dengan bonjol (dia "hanya" £ 490 pada masa itu), dia memutuskan untuk menggunakan kelebihan itu dan mendapatkan sebagai lemak yang boleh tanpa meletakkan kesihatan berisiko.

Juga itu, dia ternampak bahawa lelaki memberikan perhatian yang lebih kepadanya, yang telah mendorong beliau untuk menjadi sesuatu yang dikenali sebagai "model gemuk," yang bagaimana dia kini mampu untuk makan setiap hari tidak kurang dari 22.000 kalori, hampir 13 kali ganda lebih daripada pengambilan harian yang sihat bagi wanita.

Masih, Eman mengatakan dia sihat dan bahawa rancangannya untuk tinggal cara yang boleh dicapai melalui beberapa senaman ringan dia tidak di rumah.

"Saya pergi untuk berjalan terkedek-kedek dan melakukan regangan dan senaman setiap hari. Otot saya perlu memegang sehingga berat badan saya, jadi saya perlu untuk kekal kuat. Saya mengambil tekanan darah saya seminggu sekali, dan setiap hari, selepas saya bersenam, saya mengambil bacaan vitals saya yang lain, "katanya.

"Dan saya mengambil tahap gula dalam darah saya seperti pesakit kencing manis. Jika sama ada bacaan di atas paras tertentu, saya akan segera menghubungi doktor saya untuk mendapatkan nasihat. Jika saya telah jatuh sakit, saya telah diaturkan untuk kakak saya untuk menjaga anak-anak saya, "Eman menjelaskan.

Doktor, tentu saja, menekankan bahawa contoh itu tidak perlu diikuti. Kerana ia berlaku, dia tidak boleh menghalang beliau dalam apa-apa cara daripada mendapat lemak kerana dia seorang dewasa yang sempurna mampu membuat keputusan sendiri.

Eman berkata matlamatnya adalah untuk mengubah persepsi rakyat kepada berat badan berlebihan dan obes, memberitahu mereka, pada masa yang sama, bahawa "ia OK."

P/S: Perghhh.... ada juga org berlumba nak jadi gemuk....??? Hairan sungguh.... >;<
Banyak keburukkan dari kebaikan

No comments:

ENTRI TERKINI

Grab the widget  IWeb Gator
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KONGSI BLOG ANDA

IKLAN