Sunday, August 21, 2011

[Gambar] Kambing Biri-biri melahirkan seekor anak anjing



Domba melahirkan seekor anjing di sebuah ladang di China, Liu Naiying pemilik haiwan berkenaan yang mempunyai orang-orang yang tertarik untuk melihat Kusut 'kambing-puppy'.


Liu berkata, beliau terserempak dengan kambing-anjing dalam satu bidang tidak lama selepas ia dilahirkan. Dan oleh 'dilahirkan', dia bermaksud dombanya telah menjilat makhluk dan oleh itu ia adalah sukan yang lembap, 'segar dari rahim' melihat.


'Saya adalah penggembala domba, dan melihat kambing menjilat anak domba yang baru lahir di padang rumput. Anak domba itu masih basah, "katanya.

'Apabila saya pergi dengan lebih dekat untuk memeriksa kambing saya terkejut kerana ia kelihatan begitu aneh, seperti salib antara biri-biri dan anjing.

'Saya agak takut, kerana saya telah menaikkan domba selama 20 tahun dan tidak pernah melihat makhluk.'

Walaupun ia telah wol seperti seorang anak domba, mulut makhluk, hidung, mata, kaki dan ekor yang paling pasti seperti seekor anjing. Liu berkata makhluk walaupun bermain seperti anjing.

Doktor haiwan, aneh cukup, telah melangkah masuk dan berkata bahawa ia adalah mustahil untuk biri-biri untuk melahirkan anjing, tetapi yang tidak berhenti pelancong kambing-anjing goyang sehingga ladang di Fugu County, Shaanxi Province, berduyun-duyun mereka .

Menurut orang-orang di Xi'an City Penggembalaan Pusat Teknologi yang tahu mengenai pelbagai perkara, besar kemungkinan haiwan Liu hanya kambing yang tidak normal.

Err, yeah kita masih berfikir ia hanya anjing basah yang mengembara ke dalam bidang dude. Cerita Nice walaupun!

Baca lebih lanjut: http://www.metro.co.uk/weird/859118-sheep-gives-birth-to-dog-on-chinese-farm # ixzz1VaMld5U2

No comments:

ENTRI TERKINI

Grab the widget  IWeb Gator
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KONGSI BLOG ANDA

IKLAN