Tuesday, August 23, 2011

Bayi Perempuan Baligh Pada Usia 3 Bulan


Rawatan perubatan: gadis yang berusia tujuh bulan dirawat di Hospital Klinikal Kanak-kanak Rusia tetapi doktor telah gagal untuk mencari penjelasan untuk baligh awal


Doktor di Rusia telah bingung selepas merawat seorang bayi perempuan yang mula menunjukkan tanda-tanda akil baligh ketika berusia hanya tiga bulan.

Milana, kini tujuh bulan berusia, mempunyai tempoh tetap, teteknya telah mula membentuk dan dia telah membangunkan bulu ari-ari.

Sumber di Hospital Klinikal Kanak-kanak Rusia: "Ia merupakan kes pertama dalam pengalaman kami bayi akan menjadi baligh.

Read more:
'Setakat ini, kes yang terawal berdaftar di dunia adalah untuk kanak-kanak perempuan berusia lima tahun.

Kanak-kanak itu dari selatan Rusia, di mana doktor-doktor tempatan berkata bayi itu adalah normal ketika lahir.

Read more:
Mereka pada mulanya disyaki tumor adalah bertanggungjawab untuk keadaan misteri perubatan yang pertama kali datang ke cahaya tiga bulan selepas kelahiran.

Mereka mencadangkan kemoterapi, yang telah ditolak oleh ibu bapa kanak-kanak itu, Anna dan Yevgeniy Gaspirovich, kedua-duanya 30.

Diagnosis tumor adalah tidak disahkan dan Olga Bogdanova, Timbalan Ketua Doktor Novokubanskaya Central Klinikal Hospital, berkata: 'Kami tidak dapat memahami sebab itu baligh yang luar biasa awal. Kami masih rugi. Mungkin ia adalah satu kelainan yang diwarisi.

Selepas bayi itu dipindahkan ke Moscow untuk menjalani rawatan, dia telah didapati mempunyai lima kali lebih banyak hormon wanita dewasa daripada purata seorang wanita dewasa.

Doktor kini berhasrat untuk merawat dengan terapi yang berpanjangan dua belas tahun dengan suntikan tahunan yang bertujuan untuk aktiviti menekan hormon.http://www.blogger.com/img/blank.gif

Walau bagaimanapun, bapa Milana, pemandu, bimbang mereka tidak akan memenuhi anggaran B £ 32.000 kos.

Pertama kepada notis gejala Valentina Milana nenek, yang berkata: 'Saya memberitahu anak saya bahawa terdapat apa-apa yang normal pada bayi yang mempunyai bulu ari-ari

[SUMBER]

No comments:

ENTRI TERKINI

Grab the widget  IWeb Gator
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KONGSI BLOG ANDA

IKLAN